תקשורת מסחרית:
כלי
תקשורת שעיקר הכנסתם מגיע מפרסומות שהם משדרים/מפרסמים כמו ערוצים רשת, קשת, ישראל
10 בטלוויזיה, הרדיו האזורי, הערוצים היעודים כמו ערוץ 20 וכו'. כלי תקשורת אלו
מתבססים על נתוני הרייטינג על מנת לתמחר פרסומות ולכן עיקר דאגתם היא לשדר תכנים
שיניבו רייטינג גבוה על מנת לשמור על מקור ההכנסה שלהם ועל רווחים כלכליים.
תקשורת מסחרית קשורה לעבודה שלי בצד של הפרסומות, בגלל הרצון לשמור על רייטינג גבוה הפרסומות שבהן יופיעו נשים יהיו מיניות וסקסיסטיות. הפרסומות לוקחות חלק גדול בעבודה שלי באופן שבו הן משמרות את אותן סטריואטיפים וייצוגים מיושנים של נשים ובכך יכולות להגביר חשקים ולעודד באופן לא מודע את האלימות המינית.
תקשורת מסחרית קשורה לעבודה שלי בצד של הפרסומות, בגלל הרצון לשמור על רייטינג גבוה הפרסומות שבהן יופיעו נשים יהיו מיניות וסקסיסטיות. הפרסומות לוקחות חלק גדול בעבודה שלי באופן שבו הן משמרות את אותן סטריואטיפים וייצוגים מיושנים של נשים ובכך יכולות להגביר חשקים ולעודד באופן לא מודע את האלימות המינית.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה